úterý 14. července 2015

Přebytečné klubíčka,kdyby se někomu hodily...



9 komentářů:

  1. Fialko,klubíčka se vždycky hodí i příležitostným pletarkam jako jsem já;-)Jak se máte?Moc zdraví všechny u Vás Ilona se Simou

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Haničko, kdyby ti to nevadilo, přihlásila bych se, vzala bych je kamarádce, co plete pro nedonošené miminka a tak bych jí je předala. Krásné dny, doufám, že se ti daří. Pa Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud nenajdete zájemce z blízkého okolí a chtělo by se Vám poslat mi na dobírku klubíčka za nižší cenu ( hlavně bleděmodré, bílé a béžové), tak budu ráda. Upletla bych praprasynovečkům svetříčky. Napište mi, prosím,pokud mi klubíčka budete posílat na email : Malisova.vera@seznam.cz. Přeji Vám pohodové odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer Fialko, mám tvé stránky v oblíbenýcha a dnes jsem narazila na tvoji nabídku ohledně klubek. Nevím, jestli ještě platí? Můj mail je jit.ce@ s...Díky za případnou odpověď. Hezké léto přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Toto je můj mail: jit.ce@seznam.cz. Díky

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, nějaká bych určitě upotřebila. Máš nějaký soupis s cenami?
    Přeji hezký večer a předem děkuji, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko, děkuji za připomenutí, zase jsem byla hodně rychlá...
    Moc zdravím, Helena
    davidova.hela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj Hani ♥ chtěla jsem napsat, pokud máš klubíčka navíc ráda bych je využila, ale ani nevím kdy jsi tady ten inzerát dávala, kočárek jsem bohužel vyhodila při stěhování před 3 lety, tak nemůžu naoplátku poslat já ...Opatruj se ♥ Míša

    OdpovědětVymazat

❤❤❤ ❤❤❤ ❤❤❤